Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Hypnose & meer

Versie 1 | september 2024

Wij zijn:

Murielle Kesteloot (handelend onder de naam: Hypnose & meer)
met maatschappelijke zetel te 8540 DEERLIJK, Stasegemstraat 14
en ondernemingsnummer 0538.863.308

Rekeningnummer Murielle: BE83 7507 0599 0515

Betalingsinformatie
De betaling van de losse hypnosesessies, het hypnosepakket en alle digitale producten verloopt veilig via het Plug & Pay betaalsysteem, dat geïntegreerd is op de betaalpagina’s van Murielle Kesteloot.

Algemene voorwaarden:

  1. Losstaande hypnosesessies en hypnosepakket
    Hypnosesessies kunnen worden aangekocht als losse hypnosesessies of in een pakket van drie hypnosesessies. Het pakket biedt de mogelijkheid om meerdere hypnosesessies tegen een gereduceerd tarief aan te kopen.
    De sessies binnen het hypnosepakket dienen binnen de 6 maanden na betaling plaats te vinden. Indien dit niet het geval is, vervallen de niet-opgenomen sessies.

  2. Bevestiging van hypnosesessies
    Na het inplannen van één of meerdere hypnosesessies, ontvangt de cliënt een bevestigingsmail met de link naar de betaalpagina.
    De hypnosesessie(s) worden alleen definitief ingepland als het volledige bedrag binnen 48 uur na ontvangst van de bevestigingsmail is betaald. Indien de betaling niet tijdig wordt ontvangen, wordt de hypnosesessie opnieuw vrijgegeven voor andere cliënten.

  3. Verplaatsing van een hypnosesessie
    Indien de cliënt een hypnosesessie wil verzetten, dient men dit minimaal 5 dagen voor de geplande datum via e-mail te melden aan info@hypnose-en-meer.be.

    Bij verplaatsing korter dan 5 dagen voor de hypnosesessie, behoudt Murielle het recht om het reeds betaalde bedrag in te houden. Deze hypnosesessie vervalt dan.

  4. Annulering en terugbetaling van een hypnosesessie
    Annuleringen dienen minimaal 5 dagen voor de geplande hypnosesessie via e-mail te worden doorgegeven aan info@hypnose-en-meer.be.
    Bij annulering korter dan 5 dagen voor de hypnosesessie, behoudt Murielle het recht om het betaalde bedrag in te houden. De hypnosesessie vervalt daarmee.
    Voor hypnosesessies die verder in de toekomst liggen dan 5 dagen, wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen na annulering teruggestort.

  5. Niet nakomen van of te laat komen bij een hypnosesessie
    Indien de cliënt niet aanwezig is in de praktijk, of in de geplande Zoom-sessie binnen 30 minuten na het afgesproken tijdstip, behoudt Murielle het recht om het volledige bedrag van de hypnosesessie te behouden, zonder mogelijkheid tot terugbetaling of verplaatsing van de hypnosesessie.
    Wanneer de cliënt later dan de afgesproken starttijd arriveert, heeft Murielle het recht om de hypnosesessie in te korten zodat deze eindigt op de oorspronkelijk geplande eindtijd. Het volledige tarief voor de hypnosesessie blijft in dit geval van toepassing.

  6. Prijs en kortingen
    De korting bij aankoop van een hypnosepakket geldt alleen voor de derde hypnosesessie. De eerste en tweede hypnosesessies worden tegen het volledige tarief in rekening gebracht.
    Indien je een terugbetaling aanvraagt, dien je er rekening mee te houden dat de korting niet gelijkmatig wordt verdeeld over de drie hypnosesessies, maar uitsluitend betrekking heeft op de derde hypnosesessie.

  7. Aansprakelijkheid
    Murielle kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige directe of indirecte schade, verlies of ongemak dat voortvloeit uit het gebruik van de aangeboden hypnosesessies en producten. De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het opvolgen van adviezen en instructies tijdens en na de hypnosesessies.

  8. Vertrouwelijkheid en privacy
    Alle persoonlijke informatie die wordt gedeeld tijdens de hypnosesessies wordt vertrouwelijk behandeld. Persoonsgegevens worden enkel gebruikt voor het uitvoeren van de dienstverlening en worden niet gedeeld met derden, tenzij met uitdrukkelijke toestemming van de cliënt.

  9. Resultaten van hypnose
    Hypnose is een hulpmiddel en geen garantie voor succes. De resultaten kunnen variëren per persoon. Murielle biedt begeleiding en ondersteuning, maar de cliënt blijft zelf verantwoordelijk voor zijn/haar persoonlijke vooruitgang en resultaten.

  10. Fysieke en mentale gezondheid
    De cliënt erkent dat hypnose een aanvullende behandelmethode is en geen vervanging voor medische of psychologische zorg. Door akkoord te gaan met de hypnosesessie(s), verklaart de cliënt dat hij/zij in goede fysieke en mentale gezondheid verkeert, of, indien van toepassing, eerst advies heeft ingewonnen van een arts of specialist voordat hij/zij deelneemt aan hypnosesessies.
    Murielle is niet verantwoordelijk voor enige schade of gevolgen als gevolg van onderliggende medische of psychologische problemen die niet aan haar zijn gemeld. De cliënt blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor zijn/haar welzijn en het consulteren van een arts of specialist indien nodig, zowel voor, tijdens als na de hypnosesessies.
    De cliënt stemt vrijwillig in met het ondergaan van hypnose en neemt volledige verantwoordelijkheid voor eventuele risico’s of ongemakken die hieruit voortvloeien.

  11. Overmacht
    Murielle behoudt zich het recht voor om een hypnosesessie te annuleren of verplaatsen in geval van overmacht, zoals ziekte, technische storingen of andere onvoorziene omstandigheden. In dit geval wordt de cliënt zo snel mogelijk op de hoogte gesteld en zal een nieuwe afspraak worden ingepland zonder extra kosten.

  12. Klachtenprocedure
    Indien de cliënt een klacht heeft over de geleverde diensten, kan deze binnen 14 dagen na de hypnosesessie per e-mail worden ingediend op info@hypnose-en-meer.be. Murielle streeft ernaar om binnen 10 werkdagen te reageren en, indien mogelijk, een passende oplossing te bieden.

  13. Levering van digitale producten
    Na aankoop van een digitaal product, zoals een hypnose-audio of online cursus, ontvangt de cliënt binnen 24 uur een e-mail met de link naar het product. Indien er problemen zijn met de levering van het product, dient de cliënt binnen 7 dagen contact op te nemen via info@hypnose-en-meer.be.

  14. Intellectuele eigendomsrechten
    Alle digitale producten, zoals hypnose-audio’s en cursussen, zijn eigendom van Murielle en zijn beschermd door auteursrechten. Het is niet toegestaan om deze producten te kopiëren, delen of verspreiden zonder schriftelijke toestemming van Murielle.

  15. Herroepingsrechts digitale producten
    Aangezien digitale producten direct na aankoop beschikbaar worden gesteld, vervalt het herroepingsrecht op deze producten zodra de download of toegang tot de cursus is verstrekt. Door de aankoop te voltooien, stemt de cliënt in met het afzien van dit herroepingsrecht.

  16. Aansprakelijkheid digitale producten
    Murielle is niet aansprakelijk voor technische problemen die voortvloeien uit de aanschaf of het gebruik van digitale producten, zoals incompatibiliteit met bepaalde apparaten of software. De cliënt is verantwoordelijk voor het zorgen dat de gebruikte apparatuur en software geschikt zijn om de producten te downloaden en af te spelen.
    Daarnaast erkent de cliënt dat de digitale hypnose-audio’s en andere producten bedoeld zijn als hulpmiddel en geen vervanging vormen voor medische of psychologische zorg. Eventuele lichamelijke of mentale reacties die kunnen optreden als gevolg van het gebruik van deze producten zijn de verantwoordelijkheid van de cliënt. Murielle is niet aansprakelijk voor eventuele schade, ongemak of bijwerkingen die voortvloeien uit het gebruik van de digitale producten.
    Het is de verantwoordelijkheid van de cliënt om een arts of specialist te raadplegen indien er enige twijfel bestaat over het gebruik van de digitale producten in relatie tot de eigen gezondheid.

  17. Terugbetaling digitale producten
    Terugbetalingen op digitale producten zijn enkel mogelijk indien er technische problemen zijn die niet opgelost kunnen worden of indien het product per ongeluk dubbel is aangekocht. In dergelijke gevallen dient de cliënt binnen 14 dagen na aankoop contact op te nemen via info@hypnose-en-meer.be.

  18. Online hypnosesessies via Zoom
    Voor online hypnosesessies via Zoom is het de verantwoordelijkheid van de cliënt om te zorgen voor een rustige, ongestoorde omgeving tijdens de hypnosesessie. Daarnaast moet de cliënt zorgen voor een stabiele internetverbinding en werkende camera- en audiokwaliteit.
    Murielle is niet verantwoordelijk voor onderbrekingen of technische problemen aan de kant van de cliënt die de hypnosesessie kunnen verstoren.
    Indien er aan de kant van de cliënt sprake is van technische problemen of onderbrekingen die een goede voortgang van de hypnosesessie belemmeren, kan de hypnosesessie niet worden ingehaald of terugbetaald. De cliënt blijft verantwoordelijk voor het naleven van deze voorwaarden.

  19. Fysieke en mentale gezondheid
    De cliënt erkent dat hypnose een aanvullende behandelmethode is en geen vervanging voor medische of psychologische zorg. Door akkoord te gaan met de hypnosesessie(s), verklaart de cliënt dat hij/zij in goede fysieke en mentale gezondheid verkeert, of, indien van toepassing, eerst advies heeft ingewonnen van een arts of specialist voordat hij/zij deelneemt aan hypnosesessies.
    Murielle is niet verantwoordelijk voor enige schade of gevolgen als gevolg van onderliggende medische of psychologische problemen die niet aan haar zijn gemeld. De cliënt blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor zijn/haar welzijn en het consulteren van een arts of specialist indien nodig, zowel voor, tijdens als na de hypnosesessies.
    De cliënt stemt vrijwillig in met het ondergaan van hypnose en neemt volledige verantwoordelijkheid voor eventuele risico’s of ongemakken die hieruit voortvloeien.